Oppfriskningskurs - Trondheim Trafikkskole AS

Oppfriskningskurs

Trondheim Trafikkskole AS

Oppfriskningskurs

Har du førerkort, men er redd for å kjøre?

Er du så usikker at du kvier deg for å bruke bilen din?

Trondheim Trafikkskole har løsningen: Vi tilbyr å gjøre deg tryggere! Hos oss kan du få «påfyll» av kunnskap i akkurat det du er usikker på. Det kan være rygging, parkering eller kjøring i sentrumstrafikk. Eller synes du kjøring på motorvei er skremmende? Det kan være at du synes overgang til automatgir eller el-bil er vanskelig?

Kanskje er du usikker på hvilke rettigheter man har med el-biler?

Vår erfaring er at det er mange som har en eller annen utfordring. Ikke vær redd for å ta kontakt! Vi «skreddersyr» et individuelt opplegg for deg 😊

Synes du dette høres fristende ut? Hvis du har førerkort og synes dette virker flaut, kan vi tilby dette på en diskré måte. Du trenger ikke bruke en bil merket som skolebil og du trenger ikke starte fra trafikkskolen. Vi anonymiserer gjerne også ved å f.eks starte fra et sted bestemt av deg.

Ikke vær redd for å spørre oss!

Vi har mange års erfaring med slike saker. Folk som f.eks har opplevd alvorlige ulykker og sluttet helt å kjøre bil, men ønsket å begynne igjen, har hatt svært god nytte av dette tilbudet.

En kunde sa det slik:

«Hvis du hadde sagt til meg at vi skulle kjøre på trafikkert veg, etter bare tre dobbeltimer, hadde jeg trodd du var gal. Tusen takk for at du gjorde dette trygt for meg igjen»

En annen kunde brukte aldri bilen i vinterhalvåret. Etter noen kjøretimer (som selvsagt måtte planlegges på dager med dårlig føre) følte hen seg mye tryggere.

Ta kontakt for en uforpliktende prat med en trafikklærer.

Ta kontakt

Åpningstider