Nettbasert teorikurs - Trondheim Trafikkskole AS

Nettbasert teorikurs

Trondheim Trafikkskole AS

Nettbasert teorikurs

Våre teorikurs på nett er på 5 kurskvelder hvor hver kveld inneholder 4 undervisningstimer. Kursene er live streamet via Teams i et topp moderne interaktivt klasserom hvor elevene kan stille muntlige spørsmål og chatte med lærer. Elevene får tilgang til egne teorioppgaver de kan velge å jobbe med mellom kurskveldene.
Kurset går ut på at deltagerne skal lære seg å forstå teorioppgaver tilsvarende dem man får på teoriprøven ved Statens vegvesen.
Kursene gjennomføres i samarbeid med LEARN Digital som er en av Norges fremste aktører på slike kurs.  Kurset har fornøydgaranti og beståttgaranti. Dvs skulle du mot formodning ikke trives på kurset vil du uten diskusjon få pengene tilbakebetalt. Vi setter som krav at du må ha meldt fra om å ønske å benytte fornøydgarantien innen senest midnatt første kurs dag. Avbestilling må være sendt per post@trondheimtrafikkskole.no for å være gyldig. Skulle du være uheldig å stryke på teoriprøven hos Statens vegvesen etter du har fullført kurset, vil du kunne ta hele eller deler av kurset på nytt uten at dette koster deg noe. Strykprosenten på teoriprøver har på det meste vært hele 60%. De aller fleste som deltar på ett av våre 20 timers nettbaserte teorikurs består teoriprøven på første forsøk.

Ta kontakt

Åpningstider